A Warm Welcome from the Blog Owner

Hello readers. Welcome to my blog.

This blog mainly contains my very personal and humble opinion on any possible issue and topic that comes to my knowledge and interest to write and blog about. It can be politics, gossips or anything. I'll decide. If you don't like what I write, then you're free to either leave a comment or just leave.

Feel free to share your witty thoughts and opinion. I don't mind, really. But please be nice. I will not tolerate and approve any hate, harsh or sensitive comment.

Have a nice day.

Anonymous.

Wednesday, June 3, 2009

Nak Cakap Pasal Adab? Tengok Ni Dulu

MasyaALLAH! Terkezut saya tengok kebiadapan mamat sorang ni. Confirm la penyokong parti yang itu kot.



Tak cukup suara, dia guna pembesar suara. Pergh, sebagai seorang wanita, kalau saya berada di tempat kejadian, belum tentu saya boleh sabar macam itu.

Allahuakbar!

7 comments:

AjymNarnia said...

Polis ke tu... tak faham lah video ni... dia suruh bersurai... dia sorang pulak tu... yg mereka tu ramai2 buat apa tu... sehingga ada pihak berkuasa dtg... sorang pulak tu...

senangnya kata BN Biadap ...entah2 org PAS yg tak ikut undang2...

faida said...

AjymNarnia,

Did I say anyyyyyything about BN ke PAS ke? :p

Relax, bro. Jangan cepat gelabah-gelabah sangat, nanti cepat tua.

AjymNarnia said...

Sudah terangan kat video tu kan ada tulis Perangai BN...faham2 ajelah...saya mmg rilek...tapi tau sebb dah ada tulis..

faida said...

AjymNarnia,

I said, did I, saya, ana, tulis anyyyyything about BN ke PAS ke?

Takde, kan? Saya cakap mamat yang dok jerit-jerit tu biadap. Tak tahu la BN ke PAS ke wallahualam.

zizOu21 said...

sefaham saya dr video tu..
emmm.. cam org tu halau muslimah je..? tol x sis?
sy pro kerajaan.. n saya rasa even xske or berlainan fahaman politik pun, xkan la halau org cam tu.. cam gdh pulak..
xleh la cm tu.. politik is politik.. adab tu kena la jaga kan.. must be profesional.. huhu..

faida said...

zizOu21,

Yup. I'm a bit feminist myself, so saya rasa sedikit terganggu dengan 'kezaliman mental' yang terjadi dalam video ni. You can never treat a lady like that!

But still, there are men also in the scene. Patience is a virtue, I must say.

Anonymous said...

Cis bedebah punya melayu bangsat,sia sia duduk kat malaysia elok g duduk kat tampoi woii banggang...org gila kat tanjung rambutan pun tak gila cam ko yopp...panas gila beb tgk video mamat gila...klu berani meh ar buat haruk pikuk kat bido....mamat tu org bkit gantang ker...wat malu jeee bedebah koooooo.....F@@k BN bodoh...Peperangan akan bermula...AMBUSH RADIX kat mamat tu,or bg dia makan kapsul tuju angin...