A Warm Welcome from the Blog Owner

Hello readers. Welcome to my blog.

This blog mainly contains my very personal and humble opinion on any possible issue and topic that comes to my knowledge and interest to write and blog about. It can be politics, gossips or anything. I'll decide. If you don't like what I write, then you're free to either leave a comment or just leave.

Feel free to share your witty thoughts and opinion. I don't mind, really. But please be nice. I will not tolerate and approve any hate, harsh or sensitive comment.

Have a nice day.

Anonymous.

Saturday, June 20, 2009

Saiful Bukhari Adalah Fake & Plastic Haha

Sorry la beb kasar sikit tapi hakikatnya saya memang jijik gila dengan dia haha. Dah la ingat kita ni bodoh tak pandai nak fikir logik ke tak logik DSAI tu nak liwat dia haha, nak kata hensem, euwwww, nak kata pandai, HAHAHAHAHA, tapi satu je la saya 'suspect' dengan dia ni ... dahsyat tu boleh pergi mintak biasiswa direct terus dengan Menteri. Pergh, dahsyat gila!!!

Baca blog dia pun tak habis-habis nak hentam DSAI. Dah la nak hentam pun entah apa-apa hahaha. Pulak tu buat comment moderation. Comment-comment yang 'lepas' SEMUA pro-BN je kahkahkahkah. Confirm la mana-mana comment yang condemn dia terus reject je hahaha. Budget bagus dan suci la tu hahaha (opps suci ke?)

Kalau orang macam saya lain lah nak buat comment moderation pun. Saya tetap approve semua. Cuma keperluannya just sebab senang saya nak monitor comment orang untuk di-reply jika perlu. Lagipun, siapalah saya ni kan? Insan biasa je haha bukan selebriti macam dia, bukan orang yang kena tendang universiti macam dia hahahahaha.

Ok, lepas pun rasa marah saya. Sekarang sudah boleh tidur dengan lena :D

5 comments:

Anonymous said...

MENURUT SAIFUL:

cukup untuk saya mengatakan disini bahawa DSAI tahu mengenai perkara ini 1 Minggu setelah saya bekerja dengan beliau. Malah beliau sendiri yang menyuruh saya pergi INTERVIEW PINJAMAN PELAJARAN MARA untuk mengikuti KURSUS KADET PILOT di APFT, Kota Bharu, pada hari Jumaat 23 May 2008. Pada hari tersebut saya sepatutnya ke Lubok Hantu, Sarawak bersama beliau tetapi beliau suruh saya batalkan supaya saya spt pergi temuduga.


Walaupun saya pergi, tp akhirnya saya GAGAL mendapatkan PINJAMAN PELAJARAN tersebut.Saya ada bukti2 mengenai DSAI mengetahui dan menyuruh saya pergi interview tersebut.. Tunggu dimasa yang sesuai saya akan dedahkan..Bukan sahaja DSAI, tetapi perkara ini diketahui oleh semua staff di pejabat DSAI..Itu sahaja yang saya dapat jawab.Diharap saudara Orang KB dapat bersabar.Sekian,AssalammualaikumSAIFUL BUKHARI

Anonymous said...

kau tu pompuan apa tau... kami lelaki2 anak ikan ni pun bimbang tau..sbb terlalu ramai lelaki macho minat kat lelaki...kau apa tau... kami yg merana... paksa secara psikology lagi bahaya... kami tak boleh nak lawan...serba salah...

faida said...

Great. Another anonymous yang cakap pung pang pung pang tapi anonymous hahahaha.

hans said...

tak kisahlah siapa yg berkata...anonymous ke apa ke janji kita komen cukupla... kalau ubuh nama pun bukan boleh buat apa kan...cuma segan sikit jer...

Tersentuh sikit pasal saiful ni sebab kami faham akan kejadian tersebut....

faida said...

hans,

oh well, whatever u wrote, saya tak simpan dalam pun.

anyway, kalau si saiful tu bagus sangat, betul sangat, hot sangat sampai ada orang sanggup nak liwat (euwwwww), cuba jawab persoalan kat entry ini --->

http://keadilangerik.blogspot.com/2009/06/10-dalil-anwar-tidak-bersalah.html

kalau ada penjelasan yang logik bagi SETIAP dalil yang dinyatakan, then baru kami-kami orang yang berotak dan berakal ini akan percaya haha. kalau tak, ko reka la cerita begitu begini pun, saya tetap hakkk ptuih kan. Sorry!