A Warm Welcome from the Blog Owner

Hello readers. Welcome to my blog.

This blog mainly contains my very personal and humble opinion on any possible issue and topic that comes to my knowledge and interest to write and blog about. It can be politics, gossips or anything. I'll decide. If you don't like what I write, then you're free to either leave a comment or just leave.

Feel free to share your witty thoughts and opinion. I don't mind, really. But please be nice. I will not tolerate and approve any hate, harsh or sensitive comment.

Have a nice day.

Anonymous.

Tuesday, February 10, 2009

Ironic

Isn't it ironic? Di saat-saat hak-hak kita diragut dengan rakus, dengan kejam, Allah tunjukkan jalan untuk kita buktikan bahawa hak kita tetap hak kita.

Who knows what God's plan for all these, right? Siapa tahu? Anda tahu? Saya tidak tahu, mana mungkin anda manusia biasa seperti saya lebih tahu. Or mungkin berlaku tetapi siapa yang mampu melawan Qada' dan Qadar-Nya?

Al-fatihah kepada Ahli Parlimen Bukit Gantang, Perak. Out of many Ahli Parlimen out there, mengapa wakil rakyat Perak jua yang pergi dahulu? Itulah kebesaran Allah. Planning Allah itu memang sentiasa CUN. Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya. Mungkin it's about time He made you Najib paid cash. And I can't wait.

Jadi apa kita tunggu lagi. Yang pergi tetap pergi. Kita yang tinggal ni marilah sama-sama berganding bahu, bersatu untuk melawan kezaliman persis puak Zionis-Israel yang kejam itu. Siapa lagi kita nak harapkan kalau bukan kita sendiri mulakan? Berhenti mengharapkan orang lain - it's about time kita angkat senapang sekali (ok ini adalah gurauan sahaja) One person can make a lot of difference, hold on to this.

But quite honestly, I'm shocked. This is becoming more and more interesting to watch and follow. Who knows, right? Who knows.

Allah itu Maha Adil. Setiap kejadian ada hikmahnya. Semoga kezaliman BN & Najib akan hilang dan terhapus ditelan arus gelombang reformasi yang lebih kuat lagi, InsyaAllah.

No comments: