A Warm Welcome from the Blog Owner

Hello readers. Welcome to my blog.

This blog mainly contains my very personal and humble opinion on any possible issue and topic that comes to my knowledge and interest to write and blog about. It can be politics, gossips or anything. I'll decide. If you don't like what I write, then you're free to either leave a comment or just leave.

Feel free to share your witty thoughts and opinion. I don't mind, really. But please be nice. I will not tolerate and approve any hate, harsh or sensitive comment.

Have a nice day.

Anonymous.

Friday, February 6, 2009

Jahanam BN

I am just a normal rakyat; I have no power to rule, not enough money to even buy a brand new car cash and moreover to buy an ADUN.

But what I have is a sane mind, healthy spirit and smart brain.

From what I've seen, it's OBVIOUS. BeeEnd is totally pig negara and penjahanam masa depan negara. Di saat negara-negara lain bertungkus-lumus memikirkan tentang bagaimana caranya untuk me'minimize'kan kesan ekonomi global ke atas mereka, pemimpin-pemimpin tertinggi negara kita (layak ke dipanggil pemimpin, saya rasa macam perlu dipimpin je) SIBUK fikir poket sendiri je.

Saya MARAH. Saya tak tahu kenapa saya betul-betul MARAH. It's like sebahagian daripada hak dan maruah saya dicabul dengan rakus dan tidak berperikemanusiaan. Di mana kata-kata ingin memperjuangkan hak-hak dan nasib rakyat? Di mana demokrasinya? This is not your country, N a j i b. This is OUR country. Kau hanya anak bekas pejuang negara dan yang pastinya kau tu sebenarnya sama sahaja, tetap insan biasa, tetap makhluk Allah yang pasti ajalnya.

Ketahuilah bahawa saya TIDAK menghalalkan segala kezaliman yang telah engkau lakukan yang telah directly or indirectly terkena tempiasnya kepada saya. Saya BENCI pada kau, pada keturunan kau, pada segala tindak tanduk kau dan sekiranya kita berjumpa di Padang Masyar nanti, jangan harap kau akan terlepas dengan mudah. Betul, sebagai umat Islam, sifat pemaaf adalah perlu. Tetapi jikalau hati sudah terlalu terluka, sungguh, TIADA MAAF BAGIMU.

PRU-13, I'm with you, P A S, InsyaAllah.

And I REALLY can't help myself but to say this...

*toot* *toot* *toot*!

Sorry, but it's true. Bagi saya, dia adalah lebih JIJIK daripada *toot* itself. Jijik, kotor dan zalim. It makes me wonder, neraka tingkat mana la tempatnya nanti.

Rambut uban dah memutih, tapi hati masih gelap, masih kotor, masih hina. Huh!

No comments: