A Warm Welcome from the Blog Owner

Hello readers. Welcome to my blog.

This blog mainly contains my very personal and humble opinion on any possible issue and topic that comes to my knowledge and interest to write and blog about. It can be politics, gossips or anything. I'll decide. If you don't like what I write, then you're free to either leave a comment or just leave.

Feel free to share your witty thoughts and opinion. I don't mind, really. But please be nice. I will not tolerate and approve any hate, harsh or sensitive comment.

Have a nice day.

Anonymous.

Friday, March 13, 2009

Sinar Harian Habis Sokmo Sekarang!

Saya suka membaca. Tetapi oleh kerana akhbar-akhbar tempatan sekarang hampir semuanya sudah senget condong melampau-lampau, jadi sekarang saya lebih sekadar membaca online sahaja sebab tidaklah terasa pembazirannya hatta RM1 sekalipun.

Tetapi sejak Sinar Harian declare yang mereka akan adil, saya pun cubalah membeli satu, ingin juga tahu berapa benar kenyataan itu.

Hmmm, not bad. At least ada la berita yang sedap dibaca and tidak kedengaran berat sebelah sangat. Even komen editor juga seperti pandangan seorang yang neutral. Jadi sekarang, kalau terasa nak membaca suratkhabar, saya akan pasti hanya akan membeli Sinar.


Sudahlah murah, sungguh berbaloi sekali pada pandangan saya! And lately I realized that it's becoming 'goreng pisang panas' item. Kalau beli lambat sikit, licin!

Bagus, sudah semakin ramai yang prihatin nampaknya.

No comments: