A Warm Welcome from the Blog Owner

Hello readers. Welcome to my blog.

This blog mainly contains my very personal and humble opinion on any possible issue and topic that comes to my knowledge and interest to write and blog about. It can be politics, gossips or anything. I'll decide. If you don't like what I write, then you're free to either leave a comment or just leave.

Feel free to share your witty thoughts and opinion. I don't mind, really. But please be nice. I will not tolerate and approve any hate, harsh or sensitive comment.

Have a nice day.

Anonymous.

Friday, May 22, 2009

Perbandingan Antara YB Nizar Menang and Zambry Menang (Booo)

Ok, kalau YB Nizar menang, dia tetap akan bubarkan DUN.

Tapi sekarang ni YB Nizar kalah, and si you-know-who tu menang pulak, dia akan bubarkan DUN ke untuk kepentingan semua?

I.Don't.Think.So.

Kalau nak usul undi tidak percaya pun, dah dia diisytiharkan konon-konon MB Perak yang 'sah', kan? Heh. Takkan dia nak usul undi tidak percaya kat diri sendiri?

Percayalah rakan-rakan, memang tak ke mana keputusan ni. Selagi tidak dipulangkan mandat itu kepada rakyat, tak ke mana punya. Trust me on this. Or maybe you already are ;)

Honestly, tersentak dada saya baca kronologi live dari Putrajaya bila si penulis menulis 'Nizar kalah'. Sedih gila, terus saya sms orang-orang yang patut untuk meluahkan rasa terkezut saya huhu. Kerja pun terbantut sama huhu.

Ok itu saja. Mesti mendabik dada tak hengat dalam newspaper. Expect a capital letter, as big as half of the front page of ALL mainstream newspaper tomorrow, stating ZAMBRY MB PERAK YANG SAH hahaha.

Sampai mati pun hang tetap tidak sah di hati saya!

No comments: