A Warm Welcome from the Blog Owner

Hello readers. Welcome to my blog.

This blog mainly contains my very personal and humble opinion on any possible issue and topic that comes to my knowledge and interest to write and blog about. It can be politics, gossips or anything. I'll decide. If you don't like what I write, then you're free to either leave a comment or just leave.

Feel free to share your witty thoughts and opinion. I don't mind, really. But please be nice. I will not tolerate and approve any hate, harsh or sensitive comment.

Have a nice day.

Anonymous.

Monday, May 25, 2009

Perlu Ke PKR Sogok Calon Bebas Lain Untuk Bertanding?

Terfikir jugak saya sejenak selepas membaca tuduhan-tuduhan yang dilemparkan oleh salah seorang daripada calon bebas di PRK Penanti nanti.

It's like, perlu ke nak bazirkan duit sebanyak itu (RM80,000!) semata-mata untuk mengelak daripada bertembung dengan minah sorang ni?

Dia siapa? Besar sangat ke pengaruh dia? Bagus sangat ke kepimpinan dia? Hebat sangat ke dia sampai macam-macam PKR kena sogok?

Alamak dei, sedangkan di Bukit Selambau yang punyalaaaa ramai calon bebas tu pun takde isu macam ni, takkan tiba-tiba PRK Penanti pulak depa nak buat macamni?

Lagipun macam la banyak sangat duit PKR ada sampai boleh afford nak tabur-tabur rasuah ni, kan? Membazir je! Kalah bermaruah lagi baik!

No comments: